بصیرت

بصیرت
 
قالب وبلاگ

درباره مستند انحرافی"ظهور بسیار نزدیک است"ـ 10
آیت الله ناصری هم مستند ظهور را تکذیب کرد

آیت الله ناصری گفت: انتساب تأیید لوح فشرده " ظهور بسیار نزدیک است را به اینجانب تکذیب نموده و مطالب مندرج در آن را از جهاتی خلاف واقع می‏دانم.

 

 

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ در پی انتشار لوح فشرده‏ی "ظهور بسیار نزدیک است" و تطبیق اتفاقات پیش از ظهور با وقایع اخیر خاورمیانه، «آیت الله محمد ناصری» مطالب منتسب به خود را تکذیب کرد.

 

آیت الله ناصری ضمن تأثر از مطالب منتشره، جزییات ملاقات را اینگونه بیان داشت: "شخصی، مشاهده لوح فشرده ای را پیشنهاد داده و نظر اینجانب را در مورد آن خواستار شد، ابتدا امتناع نموده ولی با اصرار پذیرفتم. در تماس اول که با اینجانب داشتند، بنده اعلام کردم که حدود ده دقیقه از آن را دیده‏ام و تا مشاهده تمام آن، نمی‏توانم رد یا تأییدی در مورد محتوای کل آن داشته باشم.

 

فردای آن روز ضمن توصیه ایشان به نظر خواهی از علماء و مراجع معظم تقلید ـ خصوصاً مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ـ هیچگونه بیانی که در جهت تأیید آن باشد نداشتم."

 

ضمناً ایشان متن زیر را نیز با دستخط خود نوشت و منتشر کرد:

 

بسمه تعالی

انتساب تأیید لوح فشرده "ظهور بسیار نزدیک است" را به اینجانب تکذیب نموده و مطالب مندرج در آن را از جهاتی خلاف واقع می‏دانم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 5 مرداد 1390 ] [ 15:39 ] [ علیرضا دهقانی ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

بصیرت را در همه ابعاد زندگی خود پیاده کنیم تا دینمان و عقایدمان را ناخواسته و نفهمیده به یغما نبرند. التماس دعا
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و آدرس basirat110.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب