بصیرت

بصیرت
 
قالب وبلاگ
مهناز رئوفي از افرادي است كه در گذشته بهائي بود و پس از بررسي و تحقيق درباره فرقه بهائيت و رسيدن به اشكالات بسيار، آن مذهب را كنار گذاشت و به دين مبين اسلام گرويد. وي بعد از گرويدن به اسلام، كتاب‌هايي درباره علت مسلمان شدنش و دلايل مردود دانستن فرقه بهائيت و همين‌طور آشكار كردن فعاليت‌هاي باندي گروه هاي بهائي نوشت.از كتاب‌هاي رئوفي مي‌توان به «چرا مسلمان شدم» ،«نامه‌هايي به برادرم»، «سايه شوم» و «مسلخ عشق» اشاره كرد. /

خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در گفت‌وگويي با مهناز رئوفي به چگونگي انتشار كتاب «سايه شوم»(مجموعه خاطرات وي در دوران بهائيت) كه در انتشارات كيهان منتشر شده‌، پرداخته كه مي‌خوانيد:


وي  در

بهائيان نوشته‌هاي مرا تكذيب مي‌كردند و مدعي بودند كه اين نوشته كار من نيست بلكه فقط به نام من منتشر مي‌شود. از اين رو تصميم گرفتم مجموعه خاطراتم را در دوران گرفتاري در بهائيت بنويسم و مسائل پنهاني و پشت پرده‌هاي بهائيان را آشكار كنم
پاسخ به اين پرسش كه" كتاب‌هاي بسياري تاكنون درباره بهائيت تأليف شده، شما چرا اين كتاب را نوشتيد و وجه‌تمايز  «سايه شوم» با كتاب‌هاي ديگردرباره بهائيت چيست؟" گفت: قبل از تأليف اين كتاب، كتاب‌هاي ديگري هم نوشته‌بودم مانند كتاب «چرا مسلمان شدم» و ... ولي بهائيان نوشته‌هاي مرا تكذيب مي‌كردند و مدعي بودند كه اين نوشته كار من نيست، فقط به نام من منتشر مي‌شود! از اين رو تصميم گرفتم مجموعه خاطراتم را در دوران گرفتاري در بهائيت بنويسم و مسائل پنهاني و پشت پرده‌هاي بهائيان را آشكار كنم.

وي در ادامه اضافه كرد: مسائلي كه در اين كتاب مطرح شده تماما مطالب واقعي اند و هيچ يك نقل قول نشده، به طوري‌كه خود بهائيان پس از
مسائلي كه در اين كتاب مطرح شده تماما مطالب واقعي اند و هيچ يك نقل قول نشده، به طوري‌كه خود بهائيان پس از خواندن كتاب مي‌توانند پي ببرند كه من به موارد خصوصي و اتفاقات درون ديني بهائيت اشاره كرده ام كه فقط آشكار ساختنش از عهده يك بهائي ممكن است
خواندن كتاب مي‌توانند پي ببرند كه من به موارد خصوصي و اتفاقات درون ديني بهائيت اشاره كرده ام كه فقط آشكار ساختنش از عهده يك بهائي ممكن است. ولي جالب است بگويم كه باز هم آنها خاطرات مرا رد كرده و مي گويند اين كتاب نوشته مهناز رئوفي نيست!

رئوفي در ادامه تصريح كرد: از يكي دو سال قبل از انقلاب به فكر افشاگري كار بهائيان بودم. اوايل خيلي ذهنم مشغول بود كه چگونه مي‌توانم اين گروه را رسوا كنم و پرده از حقايق و اتفاقاتي كه در اين دين مي‌افتد بردارم. بعد به آن‌جا رسيدم كه چاره‌اي جز تأليف و افشاگري روي كاغذ ندارم و بهترين راه براي مبارزه با آن‌ها را قلمم دانستم.

وي سپس به بخش‌هاي اين كتاب اشاره كرد و افزود: در اين كتاب به همه خاطراتم پرداخته ام؛ از تمامي اعضاي
از يكي دو سال قبل از انقلاب به فكر افشاگري كار بهائيان بودم. اوايل خيلي ذهنم مشغول بود كه چگونه مي‌توانم اين گروه را رسوا كنم و پرده از حقايق واتفاقاتي كه در اين دين مي‌افتد بردارم؟ بعد به آن‌جا رسيدم كه چاره‌اي جز تأليف و افشاگري روي كاغذ ندارم و بهترين راه براي مبارزه با آن‌ها را قلمم دانستم
خانواده‌ام تا فعاليت‌ها و چگونگي ارتباط‌ ها در تشكيلات بهائيان، زورگويي و مسائل ريز و درشت اشاره كرده ام كه ثابت كنم، من خودم هستم يك بهائي مسلمان شده.

رئوفي تأكيد كرد: در اين كتاب مسائل بسيار خصوصي چون خواستگاري‌ام را كه حتي دوست نداشتم راجع به آن چيزي بنويسم، نوشته ام تا فقط ثابت كنم كه نويسنده اين كتاب خودم هستم.

وي در پاسخ به سؤالي درباره عكس العمل بهائيان پس از انتشار كتاب، گفت: به محض اين‌كه كتاب چاپ شد، تمام خانواده و اعضاي فاميل با من قطع ارتباط كردند. من نويسنده متبحري نيستم فقط سعي كرده ام براي افشاگري اين كار را انجام دهم و برايم اصلا مهم نيست كه چه اتفاقي مي‌افتد يا خواهد افتاد. حتي، قطع ارتباطم با خانواده هم مهم نبوده و نيست، فقط هدفم مهم بود كه به آن رسيده ام.

رئوفي در ادامه توضيح داد:اين كتاب را هرگز برايم دلم ننوشتم‌، نوشته‌هاي من
در اين كتاب مسائل بسيار خصوصي چون خواستگاري‌ام را كه حتي دوست نداشتم راجع به آن چيزي بنويسم ،نوشته ام تا فقط ثابت كنم من اين كتاب را نوشته ام
فقط براي آگاهي به افراد فريب خورده اين دين و كساني اند كه در آينده ممكن است فريب بهائيان را بخورند.

مهناز رئوفي درپايان ضمن اشاره به انتشار كتاب ديگري از افشاگري درباره بهائيان گفت: كتاب «مسلخ عشق» به زودي منتشر مي‌شود. در اين كتاب به اثبات رسانده ام كه بهائيت يك فرقه است و نه يك دين و تمام افكار پوچشان مربوط به همين فرقه‌گرائي‌شان است و نشان داده ام كه آنها چگونه افراد را صيد مي‌كنند و چطور فريب مي‌دهند. اين كتاب در مجله زن روز و در هفته‌هاي متوالي و در چند قسمت منتشر شده‌است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 9 خرداد 1390 ] [ 6:1 ] [ علیرضا دهقانی ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

بصیرت را در همه ابعاد زندگی خود پیاده کنیم تا دینمان و عقایدمان را ناخواسته و نفهمیده به یغما نبرند. التماس دعا
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و آدرس basirat110.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب