بصیرت

بصیرت
 
قالب وبلاگ

ویترین ایرانسل یا ویترین بهائیت؟

 
 

 

 

درسن ۱۶ سالگی، با همراه ساختن گروهی نوازنده با خود موسیقی را به صورت جدی شروع می‌کند و در مکان‌های مختلف به اجرای ترانه‌ها وآهنگ‌های غربی معروف در آن روزگار و به خصوص موسیقی بلوز می‌پردازد و تا سن ۱۸ سالگی فعالیت خود را ...

شرکت ایرانسل در اقدامی عجیب و مشکوک در بخش ویترین خود برای آهنگ های پیشواز از آهنگ به اصطلاح هنرمند بهایی فریدون فروغی استفاده نموده است!
فریدون فروغی از بهائیان معروف در عرصه فرهنگ و هنر طاغوت می باشد.

فریدون فروغی کیست ؟
فریدون فروغی در سال ۱۳۲۹ در تهران در خانواده بهایی به دنیا می آید پدر وی کارمند شرکت دخانیات بود

درسن ۱۶ سالگی، با همراه ساختن گروهی نوازنده با خود موسیقی را به صورت جدی شروع می‌کند و در مکان‌های مختلف به اجرای ترانه‌ها وآهنگ‌های غربی معروف در آن روزگار و به خصوص موسیقی بلوز می‌پردازد و تا سن ۱۸ سالگی فعالیت خود را به همین صورت ادامه می‌دهد. در این دوران است که پس از یک شکست عاشقانه، مدتی از موسیقی دست می‌کشد، اما پس از این مدت کوتاه کناره‌گیری، درسال ۱۳۴۸ صاحب کاباره کازابای شیراز از فروغی و همراهانش برای اجرا در آن مکان دعوت می‌کند.

درسال ۱۳۵۰، خسرو هریتاش، کارگردان بهایی هتاک که در فیلم هایش هدفی جز ضربه زدن به اخلاقیات ، سنت و اعتقادان مسلمنان نداشت که تنها می توان به یکی از فیلمهای نامبرده با نام « برهنه تا ظهر با سرعت » اشاره نمود با توصیه رهبران جامعه بهائیت از فریدون فروغی برای خواندن دو آهنگ در فیلم « صفحه ۴۵ دور » دعوت به عمل می آورد.

از این به بعد فریدون فروغی توسط عناصر این فرقه ضاله در تلویزیون مانند : فرشید رمزی و ستار لقایی، کامبیز محمودی رو ی آنتن می رود.

زمانی که تصویر فریدون فروغی بر آنتن رفت مردم از خشونت نهفته در صدای او تعجب کردند، اما عده ای از هنرنویسان مطبوعاتی که از سوی کانون های بهایی حمایت مالی می شدندبه تمجید از او پرداختند و با طرح مباحثی تحت عنوان « پدیده ضد صدا» به مطرح ساختن وی پرداختند.

فریدون فروغی در اوج شهرت به مواد مخدر آلوده شده و چون سرکردگان لجنه بهائیان تهران پارس موفق به ترک اعتیاد او نشدند رهایش می نمایند که همین امر باعث دستگیری وی به اتهام قاچاق مواد مخدر می گردد.

وی در روز جمعه، سیزدهم مهر ماه ۱۳۸۰ در منزلش در تهران پارس درگذشت.حال با این سوابق مشعشع! این خواننده مشخص نیست مسئولان ایرانسل با چه نیتی اقدام به انتشار موسیقی های نامبرده نموده اند؟

 

منبع: ادیان نیوز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 11 خرداد 1390 ] [ 18:19 ] [ علیرضا دهقانی ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

بصیرت را در همه ابعاد زندگی خود پیاده کنیم تا دینمان و عقایدمان را ناخواسته و نفهمیده به یغما نبرند. التماس دعا
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و آدرس basirat110.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب