بصیرت
 
قالب وبلاگ

احمد زاده جایزه چه چیزی را گرفت
 

 احمد زاده استاندار فارس فردی که اقداماتش سبب اعتراض نیروهای حزب اللهی و ارزشی این استان شد جایزه چه اقدامی را گرفت که به سمت معاونت رییس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری رسید.
 

احمد زاده همچنین فردی است که نگارش نامه تملق آمیز استانداران در حمایت از جریان انحرافی را ترتیب داد، نامه ای که البته به امضای کمتر 10 تن از استانداران رسید.
 

از سوی دیگر وی قاسمی فرماندار جنجالی شهرستان شیراز را نیز در زمانی که افشاگری هایی علیه یک زمین خوار امارات نشین وابسته به جریان انحرافی انجام داده بود، برکنار کرد. 
 

از جمله دیگر طرح های پرحاشیه احمد زاده در استان فارس قصد برگزاری برنامه های هنری و جشن مانند با حاشیه های خاص در مکان هایی همچون تخت جمشید، آن هم همزمان با کنگره سرداران و 14 هزار شهید استان فارس بود، که محتوای این برنامه ها و تفکری که پشت سر آنها بود، نیروهای ارزشی استان فارس را به واکنش واداشت تا آنجا که فرمانده سپاه استان فارس تصریح کرد، اجازه تکرار خاطره جشن های دو هزار و پانصد ساله را در این استان به کسی نخواهیم داد.
 

 تمام این خوش خدمتی ها سبب شد، احمد زاده که طرح های فرهنگی وی همواره در استان فارس مورد اعتراض قرار گرفته بود در اقدامی معنا دار به سمت معاونت رییس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی کشور برسد.
 

این انتصاب از آنجا کاملا معنا دار ارزیابی می شود که احمدی نژاد در جلسه تودیع بقایی که اکنون معاون اجرایی وی شده و معارفه احمد زاده بیان کرد: "احمد زاده مسیری که بقایی قبلا طی کرده را در پیش گرفته و به سیبل تبدیل شده است تا در آینده به مسوولیت های مهم تری برسد."
 

سوال اینجاست که آیا در حلقه مرید و مرادی جریان انحرافی، جریانی که آیت الله مصباح یزدی ساختار آنرا با لوژهای فراماسونری مشابه دانسته بود، شاهد اضافه شدن حلقه جدیدی به زنجیره مشایی_ بقایی به نام احمد زاده هستیم.
 

 آخرین حرکت جریان انحرافی صدای دانشجویان را درآورد
 

پس از رفتن احمد زاده از استانداری فارس حسینی به سرپرستی این استانداری منصوب شد و از همان ابتدا برای استعفا تحت فشار قرار گرفت، تا اینکه از سوی رییس دفتر رییس جمهور احضار شد و عدم سرخم کردن در برابر مواضع مشایی باعث شد، شبانه عزل شد و سجادی از نیروهای کم تجربه داخل حلقه جریان انحرافی در استان فارس به سمت سرپرستی استانداری این استان منصوب شود.
 

در واکنش به این حرکت آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته ضمن محکوم کردن تحرکات جریان انحرافی در استان فارس صحبت های تندی علیه آنان به زبان آورد، که سبب شد دانشجویان از روز شنبه به این سو در حمایت از سخنان نماینده ولی فقیه در استان فارس جلوی درب استانداری رفتند و دست به تحصن زدند.
 

 در روزهای پس از آن نیز شاهد اقدامات نمادینی همچون نصب بنر " ورود جریان انحرافی ممنوع " بر سر در استانداری فارس و سپس قفل و زنجیر کردن کلیه درب های استانداری فارس از سوی دانشجویان و نیروهای حزب اللهی بوده ایم، که در این مقطع اقدامات بی سابقه انجام شده از سوی دانشجویان استان فارس در مواجه با جریان انحرافی روی موج رسانه ای افتاد و در معرض دیدگان افکار عمومی مردم کشور قرار گرفت.
 

در حالیکه زمان نگارش این خطوط تحصن دانشجویان شیرازی در مقابل استانداری فارس و علیه جریان انحرافی به روز پنجم رسیده است، اخباری نیز از پیوستن اقشار مختلف مردم و همچنین دانشجویان واحد های مختلف دانشگاهی در استان فارس به این تجمع خود جوش به گوش می رسد.
 

براساس آخرین گزارش ها دانشجویان واحدهای دانشگاهی سروستان، بوانات، مرودشت و خرامه نیز به دانشجویان و مردم تحصن کننده علیه جریان انحرافی پیوسته اند.
اکنون این سوال مطرح است که آیا جرقه پایان نفوذ جریان انحرافی در سطح استانداری کشور از استان فارس مکانی که پروژه تبدیل آن به حیات خلوت این جریان شکست خورد آغاز خواهد شد.
 

                            

                                                               

 

 

 

 

شما مي توانيد آخرين اخبارايران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 13 خرداد 1390 ] [ 11:45 ] [ علیرضا دهقانی ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

بصیرت را در همه ابعاد زندگی خود پیاده کنیم تا دینمان و عقایدمان را ناخواسته و نفهمیده به یغما نبرند. التماس دعا
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و آدرس basirat110.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب